Support


RÄKNA MED OSS!

Dra nytta av våra många års erfarenhet och expertkunskap som vunnits genom åren. Vi delar gärna med oss av våra olika referenser från olika branscher.

SUPPORT – vårt stöd

Vårt kundstöd består av tre viktiga komponenter. Del ett; kontinuerlig telefonsupport av utbildad personal. I många fall kan således problem identifieras och lösas på kort tid. Del två; webbaserad kundsupport. Med fjärrunderhållen programvara kan vi, med din tillåtelse, uppgradera både PC och instrumentet. Den tredje delen består av support och utbildning direkt på plats hos kunden.

UTBILDNING

Utbildning och seminarier inom kulörmätning kan utföras av oss på plats hos er eller i vår logi. Vi lär er då grunderna inom kulörmätning, skapar förståelse för färger samt förevisar korrekt användning av våra instrument och mjukvara. Ni kan själva bestämma omfattning och inriktning på utbildningen och därför styra den i en riktning som passar just er verksamhet allra bäst.